• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична сторінка

МЕТОДИЧНА РОБОТА В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ (ЯСЛА – САДОК) №12 «РАЙДУЖНИЙ»

Діяльність Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садка) №12 «Райдужний» у 2016–2017 навчальному році підпорядкована виконанню вимог таких нормативних документів та законодавчих актів, як Конституція України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Охорона здоров’я дітей», «Про мову», «Про захист дитинства», Конвенція «Про права дитини», Положення про дошкільний навчальний заклад, а також згідно Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція), Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина».

Методична робота з педагогічними кадрами у 2016-2017 навчальному році спрямована на підвищення професійного рівня педагогів. Кількісний і якісний аналіз оцінювання рівня організації методичної служби в ДНЗ показав, що всі форми методичної роботи (педради, консультації, семінари, семінари-практикуми, колективні перегляди занять) носять науково-методичний і пізнавальний характер, сприяють розвитку творчої активності педагогів, підвищення їх інноваційної компетентності.

Організація життєдіяльності дітей у закладі здійснюється відповідно до програми «Дитина», спрямованої на виконання завдань Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, використовуються традиційні методики та інноваційні технології: В.Сухомлинського, С.Русової, елементи технології саморозвитку М.Монтессорі, О.Л.Кононко, Н.В.Гавриш, пошуково-дослідницька діяльність. Це дає можливість забезпечити особистісно-орієнтовний підхід до організації життєдіяльності дітей, їх ранню розвиненість, креативність, самостійність, самодостатність. В закладі створені всі необхідні умови для задоволення потреб вихованців в навчанні і розвитку. Основою в річному плані є тема охорони життя і здоров’я дітей та охорони праці працівників. Діяльність педагогів спрямована на подальше впровадження здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих технологій. Ефективність фізкультурно-оздоровчої роботи забезпечується комплексним застосуванням різних засобів фізичного виховання, активізацією рухового режиму, проведенням загартовуючих процедур.

Педагоги в своїй роботі впроваджують новітні технології: методику М.М. Єфименка (всі групи), концепції В.О. Сухомлинського «Пізнавати світ розумом і серцем» (вихователь А.В. Огієнко), педагогічна спадщина С. Русової (вихователь О.В. Любченко), впровадження системи М. Монтессорі (вихователі Шнурок Р.А.)

Дошкільний заклад призначено опорним з питань виховання та навчання дітей раннього віку.

Осередком здійснення навчально-виховного процесу та роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет. Методичне забезпечення кабінету відповідає сучасним вимогам. Методичний кабінет забезпечений дитячою та методичною літературою, матеріали систематизовані за розділами програми, зібрані матеріали з досвіду роботи вихователів, вчителів-дефектологів. Методична робота, а саме – консультації, семінари, колективні перегляди, конкурси сприяють розвитку творчості, ініціативі педагогів та спрямовані на підвищення якості освітнього процесу. Педагоги мають свої власні методичні розробки.

Необхідно відмітити напрацювання членів творчої групи, які велику увагу приділяють естетичному оформленню дошкільного закладу. Велика увага приділяється спрямуванню зусиль педагогічного колективу на реалізацію сучасного особистісно орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість.

В дошкільному закладі протягом року планомірно проводиться робота щодо соціального захисту дітей відповідно до Конституції України, Закону України про дошкільну освіту, Конвенції про права дитини. Питання соціального захисту вихователі розглядають на батьківських зборах, нарадах, індивідуальних та групових консультаціях. Проводиться певна робота щодо попередження насильства в сім’ї, в зв’язку з цим в куточках для батьків оформляється рубрика «Мої права», «Поради батькам» тощо.

Достатньо уваги надається удосконаленню роботи щодо створення психологічного комфорту для перебування дітей у закладі та удосконалення предметно розвивального середовища, підвищенню ефективності роботи, спрямованої на безпеку життєдіяльності дітей, дотримання системності та

послідовності у роботі з дитячим колективом та в індивідуальній роботі з кожною дитиною.

Кiлькiсть переглядiв: 492

Коментарi