Гра «Заборонена цифра»

Мета: формувати увагу, довільність і само­контроль.

Ведучий називає вголос цифри. Дитина по­вторює їх вголос, окрім однієї цифри, повто­рювати яку заборонено. Коли ведучий називає заборонену цифру, дитина повинна просто плеснути в долоні.

Гра «Кольоровий алфавіт»

Мета: розвивати слухову увагу дитини.

Дитина отримує назву кольору — червоний, жовтий, зелений, синій, жовтогаря­чий, блакитний, білий, рожевий. Коли дитина зрозуміє привила гри, можна дати їй декілька (не більше 3-4) кольорів.

Потім вимовляються назви різних предметів або тварин і їхній колір. Якщо звучить колір дитини, вона повинна плеснути в долоні один раз.

Слова: червоний мак, блакитне небо, жовто­гаряче сонце, жовтий автобус, зелений листо­чок, синій м'яч, білий лебідь, червона машина, зелена піна, жовте курча, рожеве фламінго, жовтогарячий апельсин, рожевий захід, блакит­на лагуна, синій іній, рожева троянда, блакит­ний дзвіночок, зелений горошок, червоний по­мідор, жовта кульбаба, біле перо, жовтогаряча фарба, білий аркуш.

Гра «Назви одним словом»

Мета: розвивати логічне мислення в дитини.

Дитині пропонують назвати низку слів, а потім назвати все одним словом.

Наприклад: лисиця, заєць, ведмідь, вовк дикі тварини; лимон, яблуко, банан, слива фрукти. Та навпаки, попросити назвати дитину, які вона знає транспортні засоби, іграшки, овочі, меблі, посуд, електричні прилади і т.д.

Гра «Каскад слів»

Мета: розвивати короткочасну слухову пам'ять.

Попросіть дитину повторювати за вами сло­ва. Починайте з одного слова, потім називайте два слова (дитина має повторити обов'язково в цій же послідовності), три слова й т. д. (інтер­вали між словами — 1 с).

Якщо дитина не зможе повторити певний словесний ряд, зачитайте їй стільки ж слів, але інших (для цього потрібно підготувати інший список слів).

Якщо в другій спробі дитина впорається з цим словесним рядом, то потрібно перейти до наступного ряду, і так, доки й тут дитина зможе відтворити слова.

Та кількість слів, які дитина може повторити за вами, становить обсяг її слухової коротко­часної пам'яті.

1.Вогонь.

2.Будинок, молоко.

3.Кінь, гриб, голка.

4.Півень, сонце, асфальт, зошит.

5.Дах, пеньок, вода, свічка, школа.

6.Олівець, машина, брат, крейда, птах, хліб.

7.Орел, гра, дуб, телефон, склянка, пальто, син.

8. Гора, ворона, годинник, стіл, сніг, книжка, сосна, мед.

9. М'яч, яблуко, шапка, морквина, стілець, метелик, метро, курча, шкарпетки.

10. Вантажівка, камінь, ягоди, портфель, санки, молоток, дівчинка, скатертина, кавун, пам'ятник.

Кiлькiсть переглядiв: 219

Коментарi